Florăria Ștefi - Termeni și condiții

Prin accesarea și realizarea de comenzi pe acest site înseamnă că sunteți de acord cu termenii și condițiile sale.

florariastefi.ro este proprietatea:
SC BLACKY LEN SRL
CUI 25774775 J17/795/2009
Cont lei RO37RNCB0175141912330001 deschis LA ING BANK
Sediul: Str. Agriculturii, nr. 21, sat. Piscu, județul Galați.

Folosirea acestui site implică acceptarea termenilor și condițiilor de mai jos. Recomandăm citirea cu atenție a acestora. Floraria Stefi, își asumă dreptul de a modifică aceste prevederi fără o altă notificare. Cea mai recentă versiune poate fi accesată în această pagină.

Accesul/vizitarea acestui website de către dumneavoastră se supune Termenilor și condițiilor de ultilizare, și implică acceptul explicit al dumneavoastră cu privire la acestea și reprezintă înțelegerea dintre părți.

Relația dintre părți este guvernată de următoarele acte normative:

OG nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor
OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii
Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comercianților în relația cu consumatorii și armonizarea reglementărilor cu legislația europeană privind protecția consumatorilor
Legea 365/2002 privind comerțul electronic
Floraria Stefi, garantează utilizatorului acces limitat, în interes personal (efectuarea de comenzi online, informare), pe site-ul florariastefi.ro și nu îi conferă dreptul de a descarcă sau de a modifică parțial sau integral site-ul, de a reproduce parțial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul în orice altă manieră, în scopuri comerciale sau fără acordul prealabil scris al acesteia.

Întregul conținut al site-ului florariastefi.ro imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafică web, email-uri, scripturi, programe și alte date – este proprietatea SC Blacky Len srl și a furnizorilor săi și este aparat de Legea pentru protecția drepturilor de autor (legea nr. 8/1996) și de legile privind proprietatea intelectuală și industrială. Folosirea fără acordul SC BLACKY LEN SRL a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepsește conform legislației în vigoare.

Domeniul florariastefi.ro este deținut de către SC Blacky Len srl. Utilizarea acestei mărci, a domeniului sau a numelor de comercializare, siglelor și emblemelor, în formă directă sau “ascunsă” (de tipul, dar nu limitat la, meta taguri sau alte tehnici de indexare, căutare web) fără permisiunea prealabilă scrisă este interzisă și se pedepsește conform legii.

Produsele prezentate pe florariastefi.ro, sunt produse și comercializate de SC Blacky Len srl. Prețurile produselor pot fi schimbate oricând. Verificați prețul final de vânzare înainte de a achiziționa un produs.

Pretul si livrarea

Pentru a se asigura de prospețimea și aspectul florilor, livrarea în orașul Galați se realizează în regim propriu. Prețul final plătit de dumneavoastră este cel confirmat odată cu finalizarea comenzii fiind format din prețul produsului și cheltuielile de expediere aferente. Floraria Stefi își rezervă dreptul de a modifică în orice moment prețurile de pe site. Dacă din greșeală un produs are un preț eronat, avem dreptul să returnăm banii pentru comandă acelui produs.

Comenzile pentru care s-a confirmat plata până în ora 16, se vor livra gratuit în aceiași zi pe raza orașului Galați până în ora 18. În cazurile în care doriți livrare după aceată ora se percepe o taxa suplimentare de 50 lei/comandă.

Pentru livrări flori Galați între orele 10-14 este de preferat ca lansarea comenzii să se efectueze în ziua anterioară. Floraria Stefi nu poate fi făcută responsabilă pentru orice întârzieri sau greșeli de comunicare datorate clientului, omisiuni, erori, defecte, întârzieri în transmiterea comenzii, etc. Nu putem garanta timpi specifici pentru livrare, dar ne vom strădui să ne încadrăm în orele indicate de dumneavoastră, atunci când va fi posibil.

Comenzile pentru livrări flori Galați către Floraria Stefi în valoare de minim 200 lei livrabile la o singură adresa beneficiază de transport gratuit în orașul Galați. Pentru comenzile ce nu depășesc 200 lei taxa de livrare în orașul Galați este de 20 lei.

Din cauza afluxului mare de comenzi, comanda minimă acceptată pentru livrare pe dată de 14 februarie și 8 martie este 200 lei și acceptăm comenzi doar în Galați în zona limitrofă a orașului Galați, la maxim o distanță de 30 km.

Comenzile care sunt la o distanță mai mare pot fi livrate eventual prin colaboratori, acolo unde există aceștia.

Taxa de livrare în regim propriu pentru localitățile din afara Iașului este de 1 leu/km, calculat dus-întors.

Pentru 8 Martie, garantăm livrarea comenzilor sosite până pe 7 martie, ora 19.

Pe 14 februarie primim comenzi până la ora 15, în limita stocului disponibil.

Dacă comanda nu a putut fi livrată în 24 ore din cauze ce țin strict de disponibilitatea destinatarului, se anulează automat, fără posibilitatea de returnare a plății. Comenzile pentru care s-a confirmat plata până în ora 16, se vor livra în aceiași zi pe raza orașului Galați. Pentru livrări între orele 9-13 este de preferat ca lansarea comenzii să se efectueze în ziua anterioară. Floraria Stefi nu poate fi făcută responsabilă pentru orice întârzieri sau greșeli de comunicare datorate clientului, omisiuni, erori, defecte, întârzieri în transmiterea comenzii, etc. Nu putem garanta timpi specifici pentru livrare, dar ne vom strădui să ne încadrăm în orele indicate de dumneavoastră, atunci când va fi posibil.

Intervalele de livrare sunt:

10.00-14.00 gratuit; 13.00-18.00 gratuit; 18.00-22.00 contra cost (50 lei)

cu excepția zile de 8 martie când intervalele sunt:

8.00-15.00 gratuit; 13.00-19.00 gratuit; 19.00-23 contra cost (25 lei).

Deorece numărul de comenzi pentru 8 Martie este foarte mare, încercăm să respectăm doar aceste intervale de livrare, dar nu le garantăm. Nu acceptăm modificări ulterioare.

Primim comenzi de flori în Galați și în zilele de sâmbătă și duminică până în ora 13 și livrăm la domiciuliu în orașul Galați până în ora 17. În cazurile în care doriți livrare după această ora se percepe o taxa suplimentare de 50 lei/comandă.

În zilele de 24 și 31 decembrie primim comenzi doar până în ora 12 și livrăm comenzile lansate anterior.

În datele de 25 și 26 decembrie nu se fac livrări, doar preluăm comenzi cu livrare în alte zile.

În datele de 1, 2 mai livrăm doar comenzile pentru care există flori în stoc, de aceea va rugăm să verificați telefonic disponibilitatatea.

Bomboanele, șampania, vazele, și ursuleții sunt considerate accesorii care pot însoți o comandă de flori. Nu acceptăm comenzi doar pentru aceste produse.

Fiind vorba de flori, produse perisabile, buchetele nu se află niciodată în stoc, ele se fac doar pe bază de comandă. Dacă din diferite motive (nu avem florile componente în stoc, sau suntem prea aglomerați) noi nu putem realiza produsul comandat de dvs, vom returna suma de bani. Vom lua legătură cu dvs și vă vom anunța cât de repede e posibil acest lucru.

Se consideră acceptarea produselor semnătură de primire pe borderoul de livrare. Toate comenzile vor fi confirmate telefonic sau prin email.

Facturarea

După livrarea produsului vă vom trimite, conform legislației în vigoare (Cod fiscal art.155, alineatul 6 și alineatul 8 litera c) factura la adresa indicată. Pentru emiterea facturii aveți obligativitatea să ne furnizați toate informațiile necesare.

Procedura de denuntare si retur

Puteți returna numai produsele care nu sunt perisabele și/sau alimentare în termen de 14 zile. În consecință, florile și dulciurile nu se pot returna, jucăriile da. Returnarea se face prin trimiterea produselor prin orice curier rapid doriți însă NU prin Poșta Română (întrucât aceasta nu livrează la sediu). Transportul coletului de retur va fi plătit de Dumneavoastră în momentul expedierii, în caz contrar fiind refuzat la primire. În colet se vor afla toate documentele primite inițial, precum și o adresă scrisă, semnată de persoana care a inițiat și plătit comanda, care notifica denunțarea contractului și solicită returnarea sumei plătite, indicând contul și banca unde se vor returna banii. Coletul trebuie trimis la sediul florăriei Stefi în maxim 10 zile lucrătoare din momentul primirii comenzii. Suma plătită va fi rambursată integral, mai puțin costul transportului care rămâne în sarcina clientului, în 30 de zile de la primirea integrală a coletului de retur și scrisorii de denunțare (dacă cele două vin separate, cele 30 de zile trec de la ultima care a fost primită).